Diete

Dieta South Beach ! Alimentele interzise și alimentele permise!

Când kilogramele în plus îți dau bătăi de cap și nicio dietă nu mai dă roade, începe dieta South Beach. Această dietă a salvat multe persoane de obezitate!

Dieta South Beach este una ce propune un stil de viață sărac în carbohidrați. Asta nu înseamnă că trebuie să renunți complet la aceștia ci doar să știi cum să îi combini pentru a profita de energia pe care ți-o pot oferi.

South Beach este o dietă structurată pe mai multe etape. Ultima dintre ele fiind etapa de acomodare cu stilul de viață pe care dieta îl propune.

Etapele dietei South Beach

Prima etapă din dieta South Beach

Această etapă reprezintă faza de atac a dietei. Durează două săptămâni și este cea mai dură dintre toate etapele pe care le are dieta.

În această primă fază ne propunem să elimină aproape toți carbohidrații din alimentație și să ne concentrăm doar pe proteine.

Alimente interzise: paste, orez, pâine, cartofi, fructe și lapte dulce, țelină, morcov, păstârnac, sfeclă roșie.

Alimente permise: ai voie să consumi carne slabă de orice fel, fructe de mare, ouă, brânzeturi degresate, produse de soia, fasole uscată și legume mai puțin cele menționate mai sus.

A doua etapă din dieta South Beach

Această etapă durează atât timp cât ai nevoie până ajungi la greutatea dorită. În principiu vei slăbi aproximativ 1kg sau 1,5 kg pe săptămână. Așa că îți poți calcula de la început cam care ar fi perioada în care tre să ții această fază a doua.

În etapa a doua ai voie să reintroduci în alimentație câte ceva din alimentele interzise în prima. În special fructele și rădăcinoasele. Le poți adăuga treptat, treptat, astfel încât să nu derutezi metabolismul.

Începe cu un  măr pe zi la gustare, apoi introdu și pâinea din cereale integrale și rădăcinoasele pe care le-am trecut la alimente interzise în prima etapă.

Proteinele, legumele și grăsimile sănătoase rămân și ele în meniu.

 A treia etapă/ Etapa de consolidare în Dieta South Beach

Aceasta este de fapt etapa de consolidare. Aici greutatea ta ar trebui să stagneze. Ne obișnuim organismul cu alimentele sănătoase fără să mai facă parte dintr-o dietă anume. Renunță complet la prăjeli și sucuri sintetice carbogazoase sau nu.

Consumă alimente cât mai puțin procesate și bucură-te de fiecare masă. Nu trebuie să mânânci cântărit. Ține cont că palma ta este măsura ideală a unei bucăți de carne. Combin-o cu legume diverse. Într-o zi un om trebuie să mănânce 3 mese principale și 2 gustări. Respectă aceste mese și în special încearcă să ții cont de ore. Mâncatul în sine la aceeași oră în fiecare zi îți face organismul să nu mai stocheze în surplus. Celulele au memorie. Mâncând zi de zi la aceeași oră ele vor ști că le vei da mereu hrană. Nu vor mai face stocuri pentru perioadele de criză când uiți să mănânci.

Această dietă îți permite chiar și un desert atunci când îți este poftă. Bine, asta în limita bunului simț. Trei pătrățele de ciocolată sunt suficiente pentru a-ți stăpâni pofta. Nu-ți pune mintea cu o prăjitură întreagă decât dacă este făcută în casă din ingrediente naturale.

Există foarte multe rețete de deserturi făcute din alimente permise în diete. Acestea trebuie consumate când și când pentru că nu vrem să acumulăm frustrări. Doar vrem să ne simțim bine în pielea noastră.

Spor la slăbit!

 

S-ar putea să-ți placă și...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *